3 kommentarer
Uhag: Bra idé, synd att man väljer att prisa sig ut från den stora marknaden som skulle kunna göra detta till en success story.
|
2011-11-01 kl 12:26
|
|
|
Jag har i mitt Win XP Pro en äldre version av Adobe Acrobat men även Fox-It PDF Reader för nyare versioner av pdf. Om jag vill öppna en pdf-fil i utforskaren med Adobe Acrobat är det normalt att högerklicka på filen och i menyn välja "Öppna med" och där välja Adobe Acrobat. Om jag gör det öppnas i stället skrivaren. Ska jag använda Adobe Acrobat måste jag först öppna detta och där välja filen. Frågan är alltså varför skrivaren öppnas i stället för det valda programmet. Tidigare har det inte varit något problem. |
|
|
2011-11-01 kl 19:21
|
|
|
Ditt fel låter något underlig. Ett fel kan vara att Adobe Acrobat har blivit skadat. |
|
|
2011-11-01 kl 19:38
|
|
|
Jag har Adobe Acrobat och där finns också Adobe Reader. Att jag har Foxit i stället för en sen version av Adobe Reader är att Foxit tar upp väldigt mindre plats och fungerar alltid bra. |
|
|
2011-11-01 kl 21:59
|
|
|
Så bra att du klargjort att det är Acrobat du använder. Förstår också orsaken till Foxit. |
|
Kom in i diskussionen
3 kommentarer
Uhag: Bra idé, synd att man väljer att prisa sig ut från den stora marknaden som skulle kunna göra detta till en success story.
Test: Adobe Photoshop Lightroom 4