3 kommentarer
Uhag: Bra idé, synd att man väljer att prisa sig ut från den stora marknaden som skulle kunna göra detta till en success story.
|
2010-12-17 kl 16:38
|
|
|
Har problem med att min laptop låser sig direkt vid uppstart. Detta började då ett Huawei 122 modem installerades, innan inga problem. Varje gång jag startar datorn låser den sig och jag måste dra ur laddare och ta ur batteriet varpå allt fungerar som det ska. Funderar om jag borde avaktivera W-lan i enhetshanteraren och inte enbart slå av intill startknapp. Jag upplever det som om något konfliktar här. |
|
|
2010-12-17 kl 23:55
|
|
|
Har du avinstallerat drivrutinen för modemet? Om inte, prova att avinstallera drivrutinen för modemet och se om det löser problemet. |
|
|
2010-12-17 kl 23:59
|
|
|
Tack för svar. Menar du drivarna som installerades automatiskt när jag kopplade in modemet? Några andra drivrutiner har jag inte installerat. |
|
|
2010-12-19 kl 00:39
|
|
|
Det stämmer bra! |
|
|
2010-12-19 kl 16:37
|
|
|
Om problemet kvarstår efter det ovan nämnda tipset om drivrutinerna. Så ha inte i modemet när du startar datorn, sätt i modemet först när du kommit in i windows. Kvarstår felet efter det, så är det en bugg i programmet som du använder för att koppla upp modemet mot internet. |
|
Kom in i diskussionen
3 kommentarer
Uhag: Bra idé, synd att man väljer att prisa sig ut från den stora marknaden som skulle kunna göra detta till en success story.
Test: Adobe Photoshop Lightroom 4