Kan inte klassificera prestanda / av satrew

• 3 svar
Kan inte klassificera prestanda
2011-08-03 kl 13:27

Hej.
När jag försöker att utvärdera prestandan på datorn så säger Windows att det inte går att utvärdera disken korrekt.
Några förslag?

Bild på problem:
http://simplest-image-hosting.net/jpg-0-fel-p-pre
standainfo

2011-08-03 kl 14:48

Hej!

Har du installerat alla drivrutiner till datorn?

2011-08-04 kl 12:21

Alla drivrutiner finns installerade. Nu till det mindre roliga.

Någon lösning på problemet fick jag aldrig reda på för när jag skulle starta om datorn så stod bara HDD och tuggade och skärmen förblev svart.

Testade med att sätta in Windows 7 räddningsskiva. Detta fungerade inte även om jag ändrade startordningen i Bios.

Satte in Windows 7 installationsskivan och där körde jag dom funktionerna som finns för att försöka rädda min gamla installation. Detta fungerade inte heller.

Slet mitt hår men det hjälpte inte så det fick bli Format:C. Allt har fungerat som det ska med formateringen (hittills) och jag kan klassificera min dator igen.

Vad som har blivit fel vete gudarna. Troligen så har OP fått sig en knäpp eller så har HDD hakat upp sig på nån vänster, kan också vara ett virus/malware etc som har förstört nåt vitalt i OP. Använde Panda Cloud Free och detta ska ju vara bra men man är aldrig helt skyddad.

Ett gott till alla som tycker att sina datorer går bra är: SÄKERHETSKOPIERA OFTA! Jag hade inte gjort detta på ett tag så allt är borta och jag har ändå en extern hårddisk så jag var bara lat. Surt? Ja men man får bita i det sura äpplet när man inte gör vad man ska.

• 3 svar

Inte inloggad

Logga in Bli medlem

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Kom in i diskussionen

Detta innehåll är skapat av PC Hemmas besökare

Asus Padfone här i juni

3 kommentarer

Uhag: Bra idé, synd att man väljer att prisa sig ut från den stora marknaden som skulle kunna göra detta till en success story.

Forum

Detta innehåll är skapat av PC Hemmas medlemmar.

Artikelkommentarer

Egmont logo
© Egmont Tidskrifter