USB-portarna har slutat fungera / av mattipau76

• 5 svar
USB-portarna har slutat fungera
2010-05-08 kl 22:34

Hej
Jag har stött på ett jobbigt problem med min två år gamla Compaq Presario SR5220SC. Helt plötsligt slutade USB-portarna att fungera. Musen funkar inte, externa hårddisken funkar inte och framförallt, det går inte att ladda över bilder från digitalkameran (till min sambos stora fasa). Jag har provat alla sex uttagen. Kan det vara för gamla drivrutiner? Var laddar man i så fall hem nya?

Jag gjorde misstaget att ladda ner Whiz driver, men den har jag avinstallerat. Den släpade in en massa annan skit i datorn, som har börjat agera allt underligare. Den hann dock meddela att USB-portarna inte fungerade som de ska.
Finns det någon här inne som kan hjälpa mig vore jag evigt tacksam.
Tack

2010-09-10 kl 14:22

och den här hakar jag också på!
och vad är det för fel när usb-kabeln såattsäga har slutat fungera, vad är fel då? och finns det något att göra åt?

2010-09-11 kl 12:35

hej jag har hatt samma pråblem jag fick avinstaler usb och instalera om dom hoppas du får årning på det hälsningar mekael

2010-09-13 kl 17:18

det där fungerade prima, tack för hjälpen!

2011-05-18 kl 09:05

Jag har haft samma problem... Har alla windows datorer så här mycket strul? Verkar inte som att det finns en enda windows dator som inte har tusen problem.

• 5 svar

Inte inloggad

Logga in Bli medlem

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Kom in i diskussionen

Detta innehåll är skapat av PC Hemmas besökare

Asus Padfone här i juni

3 kommentarer

Uhag: Bra idé, synd att man väljer att prisa sig ut från den stora marknaden som skulle kunna göra detta till en success story.

Forum

Detta innehåll är skapat av PC Hemmas medlemmar.

Artikelkommentarer

Egmont logo
© Egmont Tidskrifter