EasyCap Video Capture / av lillpengen

• 3 svar
EasyCap Video Capture
2008-08-06 kl 18:22

Hallå, har varit inne på att koppla ihop dator med tv för att får bilden från tv:n till datorn och trodde att det igentligen var standard på dom flesta ny grafikkort med video in... men tydligen inte på mitt i alla fall (HD3870)..
Men så såg jag en produkt på internet som heter EasyCap Video Capture ( http://www.megastore.se/template/next,Product.vm?
itemid=1827569
)... Som kan användas för att kopiera in VHS filmer till datorn men då tänkte jag att det borde gå att få bilden från tv:n in till datorn med denna också int ebara från videon..

Så är det någon som har någon erfarenhet av denna produkt sedan tidigare, är det en produkt som ger bra bild och sådär?

// Larsson

P.S. varför blir allt ihopskrivet när jag postar det i forumet när jag skrev/editar inlägget så ser det bra ut?

2008-08-07 kl 11:39

Kjell har en produkt med samma funktion och det finns lite tester att läsa om denLänk Jo det med radbryt funkar inte som det ska än...

2008-08-07 kl 18:44

Tack, Ska ta och titta hoss kjell...

EDIT: Har tittat lite hoss kjell och den du länkade till såg bra ut (hittade int etill testet länken på sidan fungerade inte).. Jag hittade ett gäng på Dustin också där det fanns med märket Pinnacle vilket för mig är mer känt. Men dom stödde inte lika många format...Ska titta runt lite till..

// Larsson

• 3 svar

Inte inloggad

Logga in Bli medlem

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Kom in i diskussionen

Detta innehåll är skapat av PC Hemmas besökare

Logga in som administratör

1 kommentar

Markus: Hur gör jag om man har glömt vad man tog för första lösenord till proffesional?

Forum

Detta innehåll är skapat av PC Hemmas medlemmar.

Tester

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Artikelkommentarer

Egmont logo
© Egmont Tidskrifter