Hej !
Fick ett problem ! Jag har ett usb-minne (Cruzer scan-disk) ,med massor av bilder från semestrar bl.a. Jag skulle en dag kopiera bilderna till datorn och satt usb-minnet till usb-uttaget som finns på baksidan av datan och började kopiera en del av bilderna, vilket gick bra. Efter ett tag tröttnade jag och tog ut usb-minnet men gjorde säker borttagning av maskinvara före. När en timme gått ville jag fortsätta kopiera. men den här gången satte jag usb-minnet i ett usb-uttag som finns på framsidan av datan för att det var enklare att komma åt, men datan kände tydligen inte av usb-minnet för ingenting kom upp eller syntes, så då tog jag ut usb-minnet och satte det på baksidan igen.. MEN ! då kom det upp en meny där det stod " Den här enheten är inte formaterad vill du formatera den ? Ja eller Nej " Jag klickade givetivs på nej.
Jag provade köra usb-minnet i ett recovery program...men programmet hittar bara ikonerna och namnen men innehållet är 0 byte.
Min fråga.. är det någon som tror eller kanske vet om det går att få tillbaka bilderna på något sätt ?