• 2 svar
Usb-minne
2010-05-01 kl 09:30

Hej !
Fick ett problem ! Jag har ett usb-minne (Cruzer scan-disk) ,med massor av bilder från semestrar bl.a. Jag skulle en dag kopiera bilderna till datorn och satt usb-minnet till usb-uttaget som finns på baksidan av datan och började kopiera en del av bilderna, vilket gick bra. Efter ett tag tröttnade jag och tog ut usb-minnet men gjorde säker borttagning av maskinvara före. När en timme gått ville jag fortsätta kopiera. men den här gången satte jag usb-minnet i ett usb-uttag som finns på framsidan av datan för att det var enklare att komma åt, men datan kände tydligen inte av usb-minnet för ingenting kom upp eller syntes, så då tog jag ut usb-minnet och satte det på baksidan igen.. MEN ! då kom det upp en meny där det stod " Den här enheten är inte formaterad vill du formatera den ? Ja eller Nej " Jag klickade givetivs på nej.
Jag provade köra usb-minnet i ett recovery program...men programmet hittar bara ikonerna och namnen men innehållet är 0 byte.
Min fråga.. är det någon som tror eller kanske vet om det går att få tillbaka bilderna på något sätt ?

2010-10-25 kl 10:38

Testa att ladda ner gratisprogrammet
PhotoRecovery v 3.1 från:

http://download.cnet.com/Art-Plus-Digital-Photo-R
ecovery/3000-12511_4-10778073.html

Detta program har räddat mig och mina bilder många gånger! Kan vara svårt att "komma åt" stickan om den har låst sig men det kan vara värt ett försök.

Lycka till!

• 2 svar

Inte inloggad

Logga in Bli medlem

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Kom in i diskussionen

Detta innehåll är skapat av PC Hemmas besökare

Logga in som administratör

1 kommentar

Markus: Hur gör jag om man har glömt vad man tog för första lösenord till proffesional?

Forum

Detta innehåll är skapat av PC Hemmas medlemmar.

Tester

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Artikelkommentarer

Egmont logo
© Egmont Tidskrifter