hjälp mig snälla / av PontusSund93

• 3 svar
hjälp mig snälla
2009-08-05 kl 23:05

Hej påer alla glada jag har ett problem jag skule vilja ha hjälp med det är så att jag inte kan spela eller avinstallera vissa av mina spel när jag försöker avinstallera så står det
>SetupDLL\SetupDLL.cpp (390) PAPP:Oblivion PVENDOR:Bethesda Softworks (http://www.bethsoft.com) PGUID:35CB6715-41F8-4F99-8881-6FC75BF054B0 $11.0.0.28844 @Windows Service Pack 2 (2600) BT_OTHER 0.0
och om man trycker ok står det såhär

Please do the following: - Close any running programs - Empty your temporary folder - Check your internet connection (Internet-based Setups) Then try to run the Setup again. Error code: -5001
Och jag får inte till det så jag vet inte vad jag ska göra "/ så förslag och tips på vad man ska göra är väldigt välkommna // Mvh Pontus Sund

2009-08-06 kl 08:12

Det verkar som att avinstallationsprogrammet inte fungerar som det skall.Prova det här:1. Återinstallera programmet men byt programmapp. Det program du försöker avinstallera är vad jag kan se Oblivion.
2. Installera programmet i följande mapp: C:\Program Files\Betheseda Softworks\Oblivion (eventuellt det så här om det är Oblivion2 som gäller: C:\Program Files\Betheseda Softworks\Oblivion2
3. I slutet av installationen, välj att INTE öppna Readme-filen och markera att du vill ha en genväg till skrivbordet.
4. När installationen är klar, avinstallera programmet igen. Det bör avinstallera båda installationerna.

2009-08-06 kl 08:27

ok, Tack för hjälpen

• 3 svar

Inte inloggad

Logga in Bli medlem

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Kom in i diskussionen

Detta innehåll är skapat av PC Hemmas besökare

Logga in som administratör

1 kommentar

Markus: Hur gör jag om man har glömt vad man tog för första lösenord till proffesional?

Forum

Detta innehåll är skapat av PC Hemmas medlemmar.

Tester

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Artikelkommentarer

Egmont logo
© Egmont Tidskrifter