• 3 svar
Hjälp!!
2009-08-10 kl 04:07

Hejsan!
Jag har windows vista och uppgraderade den nyligen. Då kom det upp en rekomendering att installera det nya internet explorer 8, och det gjorde jag. Men det var skitdåligt. När jag trycker på sökrutan för att skriva in något nytt eller gå in på något jag sökt på innan, så har det helt plötsligt kommit upp 2 nya flikar "Tidigare" och "Favoriter" också. Så varje gång jag ska bläddra bland de jag sökt på innan, så kommer det nya upp?! Jag vill bara ha det som innan, på internet expolrer 7, då det bara kom upp det man sökt på innan. Och om man ville se "Tidigare" och "Favoriter" så kan man hitta det någon annanstans.
Så min fråga är alltså hur man får bort det skitet? Detta kanske inte är ett jätte stort problem, men jag stör mig grymt mycket på det. Kan man tabort det ens? Eller måste jag ladda ner internet explorer 7 igen...?
Hoppas någon känner sig snäll och vill hjälpa mig med mitt "stora" problem. :)
Tack på förhand!

2009-08-10 kl 08:14

Hej! Verktyg,internetalternativ ,innehåll komplettera automatiskt, inställningar. Klicka sen bort favoriter och webhistorik.
esssin

2009-08-10 kl 14:39

Tack så hemskt mycket Essin! Uppskattas verkligen :)

• 3 svar

Inte inloggad

Logga in Bli medlem

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Kom in i diskussionen

Detta innehåll är skapat av PC Hemmas besökare

Logga in som administratör

1 kommentar

Markus: Hur gör jag om man har glömt vad man tog för första lösenord till proffesional?

Forum

Detta innehåll är skapat av PC Hemmas medlemmar.

Tester

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Artikelkommentarer

Egmont logo
© Egmont Tidskrifter