1 kommentar
Markus: Hur gör jag om man har glömt vad man tog för första lösenord till proffesional?
|
2009-03-19 kl 17:25
|
|
|
Hej!Jag har ett problem med USB-överföring. Min dator är nyligen formaterad och jag har inga virus på den. Jag upptäckte att datorn fryser sig när jag skulle överföra filer till en extern hårddisk och trodde då att det var hårddisken som var kass. Köpte ett USB-minne och nu händer samma sak. Jag har testat alla USB-uttag på datorn och det är likadant vid alla. Någon som har nån aning om vad detta kan vara för fel och vad man kan göra åt det? Det händer oftast efter ett tag i filöverföringen, inte riktigt varje gång men nästan. Tacksam för svar!Vänliga Hälsningar Rickard |
|
|
2009-03-20 kl 14:01
|
|
|
Det första som slår mig är att jag skulle ha kontrollera på datortillverkarens (ev. moderkorttillverkarens) hemsida om det finns några drivrutiner för systemet.Även om Windows har drivrutiner, så är det bättre att installera tillverkarens. Se även till att uppdatera Windows, via Microsoft / Windows Update |
|
|
2009-03-27 kl 23:25
|
|
|
Har provat det nu och problemet kvarstår, kan tillägga att det var såhär i slutet innan jag formaterade datorn också. |
|
|
2009-04-01 kl 22:07
|
|
|
Händer detta även vid kopiering av små filer? |
|
|
2009-04-03 kl 13:26
|
|
|
Det verkar inte som om den stannar vid små filer som textfiler och liknande. Men när jag försökte föra över väldigt många låtar på samma gång, stannade den till slut. Vid stora filer som filmer och spel stannar den nästan alltid. Jag använder Windows XP. |
|
Kom in i diskussionen
1 kommentar
Markus: Hur gör jag om man har glömt vad man tog för första lösenord till proffesional?