1 kommentar
Markus: Hur gör jag om man har glömt vad man tog för första lösenord till proffesional?
|
2012-02-04 kl 21:16
|
|
|
tja behöver hjälp med min dator först började de med att datorn som sagt startar 1 sec och sen stänger av sig. De hände först förra veckan ja hade stängt av den vanligt å dagen efter ja kom hem från skolan bara den starta sen stängde av sig. Jag hade sen tidigare bestämt att ja skulle köpa nya delar, då tänkte jag att de var lika bra att göra de nu efter som de inte funkar. Och nu har ja satt in nytt moderkort, RAM och prossecor å tänkte att allt var frid å fröjd men då ytterligare igen uppstår samma ***** problem, efter de började kika runt lite på olika forum med folk som hade liknande problem å jag kopplade ur alla minnen graffikkort osv så ja bara har CPUn Nätagget och moderkortet inkopplat men de funka lík förbaskat inte. Sen efter en stund tog ja loss CPUn och kolla så den satt ordentligt fast och det gjorde den. Men nu till de skumma: jag prövade koppla in strömmen till den gamla moderkortet, RAM minnena och CPUn å då funkade det alldeles utmärkt asså de moderkortet osv som inte tidigare hade funkat. |
|
|
2012-02-06 kl 00:09
|
|
|
Hej Victor, |
|
Kom in i diskussionen
1 kommentar
Markus: Hur gör jag om man har glömt vad man tog för första lösenord till proffesional?