• 2 svar
SPEED TEST
2010-04-30 kl 05:55

Hi, nice post, PC hastighet är mycket viktigt för att arbeta är maskin, för att jag är erfarenheterna av detta gratis hastighetstest, http://www.ip-details.com/ här kan du veta exakt Internet fart med ladda ner och ladda upp speed.visit detta gratis plats för mer.

2010-05-03 kl 07:08

Varför använda sig av ett program som man måste installera på datorn ?,
tptest fungerar utmärkt och körs via hemsidan som det ligger på
eller bredbandskollen som det heter är ett konsument verktyg som hjälper kunder att utvärdera sin bredbands uppkoppling.
sen förstår jag inte mirutanka`s sätt att skriva vad kan menas med "plats för mer" ?
Min mång åriga erfarenhet säger såhär: lita inte på alla program som finns därute. Om du är nyfiken på ett program, varför inte söka efter programmets namn och försöka hitta information om det från personer som använt det, kanske kan få veta utan att ladda ner det om programmet är nåt att ha. sen ett tips: då ovanstående inlägg riktar sig till att ladda ner program. Sitter du någon gång utan virus program
och betsämmer dig för att ta ner te,x Security tools så stop där.
Security tools kommer för det första kapa din dator och säga att du har 100 virus på din dator, sen måste du betala för att ta bort dessa påhittade virus. ta ner malwarebytes och låt det söka igenom datorn.

• 2 svar

Inte inloggad

Logga in Bli medlem

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Kom in i diskussionen

Detta innehåll är skapat av PC Hemmas besökare

Logga in som administratör

1 kommentar

Markus: Hur gör jag om man har glömt vad man tog för första lösenord till proffesional?

Forum

Detta innehåll är skapat av PC Hemmas medlemmar.

Tester

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Artikelkommentarer

Egmont logo
© Egmont Tidskrifter