Netgear repeater / av Svh9534

• 1 svar
Netgear repeater
2011-12-29 kl 20:40

Hej, har en dotter som flyttat ut i en stuga på tomten. Katastrofen är ett faktum när vi inser att iPad utan sim inte funkar, husets bredband når inte ut. Jag pratar med Kjell och Co. Som rekommenderar en netgear repeater wn2000rpt. Repeatern står i fönstret i huvudbyggnaden och första tiden funkar allt klockrent... Men nu funkar det inte längre. Är det någon som kan hjälpa oss? Vi har Telia och deras thomson vs789 som huvudrouter. Har letat på nätet men hittar inget som hjälper mig och läget är förstås katastrof!

Om man sitter i dörröppningen till stugan funkar det men det blir kallt...innan kunde man sitta var som. Jag får upp två trådlösa nätverk ala Telia där den ena heter som den brukar och den andra heter B_EXT på slutet i övrigt lika. När allt funkade fanns det ett nätverk som hette NETGEAR_EXT men det finns inte kvar...

Tacksam.

• 1 svar

Inte inloggad

Logga in Bli medlem

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Kom in i diskussionen

Detta innehåll är skapat av PC Hemmas besökare

Kortkommando i Word

4 kommentarer

Nike Air Max 97 Hyperfuse: Could that schedule actually become a reality? Well, maybe -- but here's the thing. Mapping out how you'd like to spend your 168 hours during a good, solid work week inspires you to see...

Forum

Detta innehåll är skapat av PC Hemmas medlemmar.

Tester

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Artikelkommentarer

Nyhetsbrevet Uppsnappat

Uppsnappat har i över tio år levererat de senaste IT-nyheterna till tiotusentals läsare. Som prenumerant får du nyhetsbrevet varje tisdag och torsdag.
Uppsnappat är helt gratis, så varför inte teckna en prenumeration redan idag?