Hjälp!! Kan inte starta datorn / av floory

• 2 svar
Hjälp!! Kan inte starta datorn
2009-02-16 kl 18:12

nu har jag fått fel på hela datorn, när jag t.ex är inne på youtube blir först musen som en '' gul randig fyrkant '' sen blir skärmen svart, då stänger jag av datorn. Ibland när jag startar datan går det inte. Det är som fotspår på laddnings-sidan ( liknar !! ) och skärmen är randig. och efter det står Windows XP och laddar. men då blir bara skärmen svart och ingenting händer. Det går bara när jag har på felsäkert läge ( som nu ). 2 gånger har det gått faktiskt som vanligt, och då kör man på senaste läge som fungerade.men efter ett tag blir skärmen svart igen. vad ska jag göra? kan det ha med drivrutinerna att göra eller grafik kortet? behöver desperat hjälp! ( är ej datakunnig )
det kan vara drivrutinerna, eftersom för någon månad sen tog jag bort de gamla drivrutinerna och installerade de nya.

2009-02-16 kl 23:21

Om datorn fungerar i felsäkert läge beror dina fel inte på felaktig hårdvara.Har du provat att göra en systemåterställning till en punkt före installation av nya drivrutiner?

• 2 svar

Inte inloggad

Logga in Bli medlem

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Kom in i diskussionen

Detta innehåll är skapat av PC Hemmas besökare

Logga in som administratör

1 kommentar

Markus: Hur gör jag om man har glömt vad man tog för första lösenord till proffesional?

Forum

Detta innehåll är skapat av PC Hemmas medlemmar.

Tester

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Artikelkommentarer

Egmont logo
© Egmont Tidskrifter