1 kommentar
Markus: Hur gör jag om man har glömt vad man tog för första lösenord till proffesional?
|
2008-05-24 kl 17:09
|
|
|
Får upp nåt skit när jag startar datorn som letar upp trojaner o säger att datorn är oskyddad o att jag ska köpa skiten. Antivirus 2008 heter det. Är jag på internet kommer det upp varning som jag inte kommer förbi. Är det ett virus? |
|
|
2008-05-24 kl 18:03
|
|
|
Vilket antivirusprogram använder Du? Jag kan, om Du nu har en betalversion av ett antivirusprogram, rekomendera att ladda ner AVG 8.0 från GriSoft. Detta gratisprogram är förträffligt, för att vara gratis. Annars, hitta en sida där man ONLINE kan scanna sin dator efter virus, trjaner & diverse skräp. I skrivande stund så kan jag inte alla dessa adresser till onlinescanners. Men försök hitta via att goggla. Hoppas att du får till det. Mvh/// BONZO |
|
|
2008-05-24 kl 19:06
|
|
|
Jag använder windows brandvägg o Avast antivirus free. Körde Avast igår o den hittade ett par grejor som den la i karantänen, men det hjälpte inte! |
|
|
2008-05-24 kl 19:23
|
|
|
OK! Vilket opsys har Du? 95, 98, Me, Xp eller Vista. Har Du snabbt bredband? Kolla nedanstående adress, annars kan det ta tid att kolla fel som finns. Rekomenderar www.mcaffe.com, där finns det att scanna sin dator för att se om det finns några problem. |
|
|
2008-05-24 kl 21:36
|
|
|
antingen är det vundo eller smitfraud. |
|
Kom in i diskussionen
1 kommentar
Markus: Hur gör jag om man har glömt vad man tog för första lösenord till proffesional?