1 kommentar
Markus: Hur gör jag om man har glömt vad man tog för första lösenord till proffesional?
|
2009-11-04 kl 13:47
|
|
|
Hej, har en datorn som har ett antal år på nacken. Sitter ett Radeon x700 i burken, finns säkert bättre grejor men gamla bettan har väl funkat acceptabelt. Tidigare då vi hade support lämnade vi in datorn då det helt plötsligt blev svart, ingen signal. De hittade inget, bytte t.o.m grafikkortet. Nu är det åter tillbaka samt ytterligare ett fel som kommer då och då. Står nåt på skärmen att datorn har stängts ner, tömt minnet och ger lika förlsag på att t.ex avinstallera senaste hårdvara alt. mjukvara samt om man har en reparations CD sätta in den. Jag kan inte härleda när det först hände eller vilken programvara det så fall skulle handla om, jag är inte den enda som laddar ner program på datorn "grabben" använder den mest. |
|
|
2010-08-12 kl 23:14
|
|
|
testa byt moderkortet först, "kan behöva ominstallera windows" när du bytt till ett annat. återstår felet efter det, så testa byt grafikkort, testa arbetsminnet om det kan vara fel på det. |
|
Kom in i diskussionen
1 kommentar
Markus: Hur gör jag om man har glömt vad man tog för första lösenord till proffesional?