• 4 svar
w32.virut.cf
2009-12-07 kl 19:16

Jag har haft nån slags trojans häst i min dator i ett tag och den har raderat på vissa filer som tex Wordpad Msn osv tror det är exe filerna som är raderad.. aja största problemet är att ljudet inte funkar och när jag går in på kontrollpanelen i ljud och ljudenheter så komer det upp eb ruta där det står att det inte går att hitta filen Windows/system32/rundll.exe
Tydligen så funkar inte Rundll.exe som har blivit förstörd av viruset så att ljudet inta funkar? hur får jag bort det här virus och det viktigaste hur får jag tillbaks mitt ljud. kan inte formatera om datorn eftersom jag har tappat bort skivan.... någon som vet hur man fixar så att ljudet funkar?

2009-12-07 kl 22:12

Detta är ett virus som infekerar exe filer i datorn så om du vill att din dator inte ska sluta att fungera så är det enda sättet att avinstallera ditt antiviruspgram så att inte fler filer tas bort. Jag kan ladda upp den filen jag har (xp sp2) eller så finns den här filen
http://www.dll-files-download.com/R/2008-01-13/15
185.html#edown

2009-12-08 kl 17:37

Okej, den har inte raderat bort filer på ett bra tag nu så det borde vara lungt..
Sidan du linkade, det går inte att ladda ner det, kommer bara till sidan kunde inte vissas när jag trycker download now :(

2009-12-08 kl 21:09

Det kan bli så att nån annan windows fil tas bort och då kanske du inte kan starta eller logga in i windows.
Hittas ingen fil om du gör en sökning i windows, det är ju möjligt att din windows installation finns sparad på disken

• 4 svar

Inte inloggad

Logga in Bli medlem

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Kom in i diskussionen

Detta innehåll är skapat av PC Hemmas besökare

Test: HP Officejet 4500

1 kommentar

andy1n2: 695 kr är priset denna vecka i vår butik i lilla Köping

Forum

Detta innehåll är skapat av PC Hemmas medlemmar.

Tester

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Artikelkommentarer

Egmont logo
© Egmont Tidskrifter